.: Tartalmas és sikeres vásárlás Drágámmal

Ez a sztori még július 25-én történt velünk, viszont csak most jutottam el odáig, hogy végre írjak is róla. Az egész vásárlós dolog úgy kezdődött, hogy "rámszakadt a bank" - vagyis kaptam fizetést az első hónap ledolgozott nyári munkámért -, Drágám pedig a névnapomra szeretett volna nekem két könyvet venni, így eldöntöttük, hogy rendelünk a Bookline-ról, és az egyik Libribe kérjük a rakományt. Még a hét elején leadtuk a rendelést, pár nappal később pedig jött az értesítés, hogy a könyvek átvehetőek a boltban.
Szombaton tehát vonatra szálltunk, és elmentünk a kedvenc plázánkba vásárolni. Legelőször a Budmilba tértünk be, ahol egy új válltáskát szerettem volna magamnak, mivel a régi már elég ramaty állapotban van, de egyik sem tetszett, és hiába volt 50%-os kezdvezmény a termékekre, az áruk még így is túl magas volt a számomra.
Ezután beugrottunk a Claire's-be, ahol végre igazán sikeresnek érezhettük magunkat. Azt tudnotok kell, hogy Drágámnak igen kicsi ujjai vannak, így pont passzoló gyűrűt nagyon nehéz találni neki. A boltban viszont ezúttal voltak külön is kirakva gyűrűk, nem csak hármas vagy négyes csomagban, és ezek kjözött találtunk is egy gyönyörűszép, kövekkel díszített, megfelelő méretű példányt, ami rögtön repült is a kis kosárkába. Mivel kettőt fizet, hármat vihet akció volt - a legolcsóbb terméket ingyen el lehetett vinni -, felbuzdultunk ezen a sikeren, és tovább nézelődtünk. Végül vettem magamnak egy párizsos függőkkel díszített nyakláncot, közösen pedig beszereztünk egy barátság-nyakláncot, amik két angyalszárnyat mintáznak, és ha összeillesszük őket, akkor egy szivecskét adnak ki. A fizetéskor kiderült, hogy a gyűrű volt a legolcsóbb termékünk, de mivel az egész cehhet én álltam, így ez nem igazán számított, és a boldogság, amit Drágán arcán láttam, miután felhúzta az ujjára, mindent megért volna nekem.
Az ékszerbolt után a helyi Alpha Zoo-ba tértünk be, ahol meg akartuk nézni, hogy kapható-e ékszerteknős - Drágám névnapi ajándéka lenne a részemről -, de mivel pont egy hatalmas költözés alatt állt a bolt, így nem volt túl sok állat, az akváriumban úszkáló teknősök pedig hatalmasak voltak, és az áruk sem volt kiírva. Ezután a Tesco-ba ugrottunk be, de arról inkább nem írok, mert ott csak egyszerű és a hétköznapi élethez szükséges termékeket vettünk.
Ezután elindultunk, hogy végre kifizessük a könyveket és magunkhoz vegyük őket, ám a pláza közepén megállított minket egy srác, és négy parfümmintát mutatott nekünk. Két nőit és két férfit. A pasiknak valót a saját csuklóira fújta, azzal a kijelentéssel, hogy ne legyen otthon probléma.  Jó vicc. Tudjuk Drágámmal, hogy egyikőnket sem érdeklik a srácok, és én rendszeresen használok itthon férfi parfümöt. Ő is imádja, és nekem is tetszik. Főleg az Oriflame-es Glacier. Annak fantasztikus és szexi illata van. ;) Megkérdezte, hogy szerintünk melyik illat a nappali és melyik az éjszakai, és csodák csodájára, mindegyiket eltaláltuk. Nem tudom, miért, de párszor oda is adta a kezünkbe a dobozokat, aztán visszavette őket. Nyilván azért, mert ha az ember valamit egyszer már a kezében tartott, azt jobban a magáénak érzi. Aztán, miután kibeszélte magát, jött a feketeleves: bejelentette, hogy két női és egy férfi parfüm "csak" 16.000 Ft lenne. Ettől a szemeink majd kiestek a helyükről, és kedvesen tudattuk vele, hogy ezt az üzletet velünk nem fogja nyélbe ütni. Még próbálkozott egy darabig, de minden ajánlatára nemet mondtunk, és végül végre elindultunk a Libri felé. Szegény srácnak gazdagabb lányokat kellett volna megállítania. Az mondjuk lehet, hogy Drágám annak látszott, mert a szokásos szexi szerelését viselte, én viszont úgy néztem ki, mintha éppen a munkába indultam volna, a beosztásom pedig árufeltöltő volt... Vagy lehet, hogy meg kellett volna mondanunk szegénykének, hogy általában az Oriflame-től szoktunk vásárolni, és szinte csak olyan parfümöket veszünk, amik akcióban vannak.
A könyvesboltban aztán...
Végül pedig, mivel már nem értük volna el a visszafelé tartó vonatot, felmentünk az éttermekhez, és megvendégeltem magunkat egy-egy McDonald's-os shake-kel és egy-egy sajtburgerrel. Aztán szép lassan kisétáltunk az állumásra, és fáradtan, de elégedetten hazajöttünk.
Igazán jó napunk volt, remélem, máskor is jól telik majd a vásárlással eltöltött napunk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése