.: Egy újabb fejezet az élet nagy könyvében

Ez a fejezet pedig nem mással indul, mint ennek a személyes blognak a megnyitásával. Egy ideje már gondolkodtam azon, hogy felélesztem a régi oldalamat, és azt folytatom tovább, de inkább úgy döntöttem, hogy mindent teljesen új lappal kezdek - a szó összes értelmében. Így született meg a girl-without-wings.blogspot.hu, ahol reményeim szerint kiírom magamból mindazt, ami foglalkoztat.
Terveim szerint azokról a filmekről is fogok majd szót ejteni, amiket moziban vagy a gép előtt ülve végignézek, valamint azokat a könyveket is szeretném véleményezni, amiken sikeresen átrágom magam. Hogy tudjam, hányadán állok az olvasmányokkal, készítettem a jobb oldalon egy listát, ahol az idén olvasásra kiválasztott kötetek szerepelnek - természetesen a számuk folyamatosan bővülhet. Aztán, ha felfedezek egy új együttest vagy valamelyik kedvencemnek kijön a legújabb albuma, előreláthatólag azokról is felkerül majd egy-egy poszt. És mivel az írásban is bontogatom a szárnyaimat, így valószínűleg azok a rövid szösszeneteim is napvilágot látnak majd itt, amiket egy-egy kipihentebb órámban alkotok.
Az oldal kinézetéről annyit, hogy már egy ideje, körülbelül másfél éve igen erősen érdeklődöm a gót szubkultúra iránt, beleértve a zenét, az öltözködést és a sminkelést, így próbáltam eme hangulatot megidéző designt összegozni, remélhetőleg sikerrel. A fejlécen található kép azonnal megfogott a maga egyszerűségével és gyönyörűségével, főleg a ruhák, az ékszerek és a maszkok miatt. A háttér sötét, a szöveg pedig világosszürke, de igyekeztem olyan árnyalatokat találni, amik még nem bántják az ember szemét. A jobb oldali menüsávban rögtön az egyik kedvenc együttesem számával, a My Chemical Romance Helena című dalával találkozhatsz, amiről úgy éreztem, passzol a jelenlegi hangulatom és a blog mellé. Aztán, a szintén oldalt látható képeket mindet én készítettem, egyedül a fejléc képe származik a DeviantArt-ról.
Utolsó gondolatként még az oldal nevéről szeretnék pár szót ejteni. Ugye a magyar fordítása annyit tesz, hogy "lány szárnyak nélkül". Szerettem volna valami kreatív címet, és végül ez lett belőle. Tulajdonképpen kedvelem az angyalos történeteket, és néha én is úgy érzem, hogy könnyebb lenne az élet, ha a lapockáim mellől egy pár szárny nőtt volna ki, de mivel ez sajnos nem lehetséges, így ez csak egy vágyálom marad, és egyedül a képzeletemet hagyom, hogy arrafelé szárnyaljon, amerre csak szeretne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése