.: Assassin's Creed előzetes

A nagysikerű videójáték franchise után a mozivásznat is meghódítják az asszaszinok. A stílusosan csak Assassin's Creed-nek elnevezett film az Amerikai Egyesült Államokban december 21-én, pontosan kilenc nap múlva debütál, a hazai mozikba pedig december 29-én kerül majd.

A közelgő premier alkalmából a megjelenésig - kilenc napon keresztül - igyekszem majd nektek információkat, képeket és videókat hozni a mozival kapcsolatban, a megjelenés után pedig minél előbb látni is szeretném. Ha ez megtörténik, hozom majd róla nektek a véleményemet. ;)

Először is, lássuk az angol nyelvű előzetest egy kis csavarral. Sokáig gondolkodtam, hogy a sima előzetest osszam-e meg veletek, de amikor rátaláltam erre, úgy döntöttem, hogy ezt muszáj nektek is látnotok: Jimmy Kimmel műsorában nem más hozza el az előzetest tartalmazó CD-t, mint egy igazi asszaszin. Nézzétek meg, és mondjátok el, mit gondoltok a filmről az eddig látottak alapján!


Már az előzetes kezdetekor érdekes ötletnek tartottam, hogy egy kivégzésre küldött férfit "rabol el" az Abstergo, hogy felhasználja a saját céljaira, és kinyerjék az ősének az emlékeit. Viszont ahogyan itt az Animust ábrázolják, az nem igazán tetszik. Szerintem mindenki, aki játszott már a játékokkal, egy széket várt, amiben csak ülni lehet, nem pedig egy ilyen szerkezetet, aminek a segítségével össze-vissza ugrálhatsz a teremben. De azért kíváncsi leszek, hogy ez az új kinézet hogyan működik a filmben, hátha ott jobban meg lehet majd érteni a működését és a miértjét, mint az előzetes alapján.

A spanyol inkvizíció is érdekes kornak tűnik, amivel még nem találkoztunk egyik játék során sem. Kíváncsian várom, milyen asszaszinokkal találkozunk majd itt. A film hangulata is hozza a játékokban megszokott stílust: parkourözés, hitugrások, egy ember harca egy tucat katonával szemben, rejtett pengék stb.

Kíváncsi vagyok a múltban felidézendő történésekre, és arra is, hogy mi történik a jelenben az Abstergónál. Olvastam valahol, hogy a film kisebb része tartalmazza csak a spanyol inkvizíciót, de reménykedem benne, hogy minél többet láthatunk belőle. Rengeteg rajongó az előzetes alá választott zenén van kibukva, de minél többször hallottam, annál inkább elfogadtam. És így eljutottam odáig, hogy tűkön ülve várom, hogy beülhessek a filmre, és elmerüljek az asszaszinok újabb történetében, ahol most nem az én ügyességemen múlik, hogy az események hogyan alakulnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése