.: Kínában is hódítanak az angyalok és az ördögök

Amikor először láttam az EXO nevű koreai együttes Call Me Baby című számát, sosem hittem volna, hogy egyszer majd oda és vissza leszek Huang Zitao kínai számaiért. De ez történt. Gondoltam, megmutatom nektek, hogy melyik dalt teszem bele mindenképp manapság a lejátszási listáimba.

Eleve imádom az angyalos és az ördögös témát, ami itt megjelenik. (És amióta a Drágám ebben a témában írt egy regényt, aminek tavaly decemberben a béta olvasója lehettem, csak még jobban kedvelem.)

Már Adam Lambertnél is tetszett a jó és a rossz énünk harca a Better Than I Knew Myself klipjében. Itt viszont, a Black White (AB)-nél még nagyobb a szerelem. Fantasztikus hangja van Taonak (arra sem gondoltam soha, hogy egyszer egy rapperért leszek majd oda, aki énekelni is tud), és hihetetlenül attraktívnak is tartom.

Ha ilyen helyes, feketével kihúzott szemű - a guyliner az egyik gyengém - srácok vannak a sötét oldalon, mint itt, akkor miért kéne a jó oldalt választanunk? A fekete eleve úgyis jobban passzol mindenhez. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése