.: A Monsta X ezúttal a hét főbűnt személyesíti meg

Már a beharangozó előzetes alapján sejtették velünk, hogy a Monsta X-es srácok őszi visszatérése ütni fog, de azt sosem hittem volna, hogy ennyire. :O Tegnap jelent meg egyszerre a legújabb videoklipjük és a második nagylemezük is, ami a Take.1 Are You There? névre hallgat. A legfőbb dalnak a Shoot Out lett kiválasztva, amihez a hét főbűnt - lustaság, mohóság, büszkeség, harag, bujaság, irigység és kapzsiság - felvonultató videót készítettek.

Hallgassátok meg, és kíváncsian várom róla a véleményeteket! :)


A számtól magától és a kliptől is teljesen eldobtam az agyam. Talán még az eddigi kedvencemet, a Dramaramát is lekörözte, pedig ez igazán nagy szó. Hihetetlenül jól áll a fiúknak ez a stílus, mind hangzásilag, mind pedig öltözködésileg. A nevüket ismét nem hazudtolták meg: igazi szörnyetegek is tudnak lenni, ha akarnak - természetesen csak egy szerep erejéig, mert máskor olyan édesek, akár a méz. ;)

A kedvencemnek, Minhyuknak igazán jól áll a rózsaszín haj - bár anno úgy hallottam, ezt a színt nem kedveli túlzottan -, viszont Hyungwon fehér hajas és kék szemes kombinációját sem lehet szó nélkül hagyni. Nagyon passzol hozzá az a trón; szerintem bármelyik könyvben szereplő herceget kenterbe verhetné. :D Aki azonban a leginkább elrabolta a figyelmemet a többiektől, az I.M volt, a kisebbik rapper, akinek ezúttal szürke és barna a haja. Idáig is kedveltem, de ezúttal a hangjával, a külsejével és a mozgásával mindent vitt. :)

Eddig is tudtam, hogy ebben a csapatban csak jól kinéző, lélegzetelállítóan táncoló, illetve remek énektudású srácok vannak, és ezúttal sem csalódtam bennük. Alig várom már, hogy a televízióban leadott műsorokban is lássam a teljes koreográfiájukat ehhez a számhoz.

És hogy a jó híreket még fokozzuk: ma megkaptam a visszaigazoló e-mailt arról, hogy feladták az előrendelt lemezemet. *.* Már alig várom, hogy a kezemben tarthassam, és kiderüljön, milyen kártyák lesznek benne! A blogra is hozok majd róla egy bejegyzést, hiszen érdekes, mennyiben más egy Dél-Koreából származó album az amerikaiaknál. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése