.: Egy tehetséget elveszítettünk

Elborzadva és hitetlenkedve olvastam a hírt, hogy Alan Rickman 69 éves korában, január 14-én elhalálozott. El sem akartam hinni, ezért rengeteg helyen utánaolvastam, de sajnos igaznak bizonyult ez a szörnyűség. Hihetetlen, hogy egy újabb majdnem hetven éves - február 21-én, pont a Drágámmal közös évfordulónkon töltötte volna be ezt a szép kerek számot - tehetséges színészt veszítettünk el. Sok hasonló sorstársammal együtt én is a Harry Potter-filmek Piton professzorjaként ismertem és szerettem meg, de kedveltem az Igazából szerelem szerencsétlen és szerelmes főnökeként is - ki ne emlékezne arra a jelenetre, amikor a Mr. Beant alakító Rowan Atkinsonnal veszekszik egy ékszer becsomagolásáról -, valamint sajnáltam a Sweeney Todd - A Fleet Street démoni borbélya című alkotásban. El sem akarom hinni, hogy több filmben már soha többé nem láthatjuk.
Az emléke előtt egy olyan képpel szeretnék tisztelegni, ami az egyik kedvenc idézetem tőle:

"Amikor 80 éves leszek, a hintaszékemben fogok ücsörögni, és a Harry Pottert olvasom majd. És akkor a családom megkérdezi tőlem, hogy: Ennyi idő után is? Erre én azt felelem: Örökké."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése