.: Az igazi Ezio Auditore da Firenze

Ahogy egyre jobban megismertem az Assassin's Creed egyik "hősét", a bosszúszomjas és nőcsábász Ezio Auditore da Firenzét, rájöttem, hogy nekem ő lesz az örök kedvencem a játékokban. Legelőször talán a hangja fogott meg a Revelations-ben, majd utána az egész jelleme a II. részben. Roger Craig Smith annyira jól összehozta az olasz akcentussal beszélő "fiút", hogy szabályosan beleborzongok, ha meghallom, és vigyorgok, mint a vadalma, ha egy másik játékban is hallani vélem.
Mivel ennyire rajongok a karakterért, ezért nemrég a Google-ön keresztül képeket keresgéltem róla, ahol rábukkantam erre a tehetséges olasz srácra a deviantArton, aki képein újra és újra Ezio bőrébe bújik. Annyira megragadott a munkája és a képeinek a varázslata, hogy nem bírtam ki, hogy ne készüljön róla is egy bejegyzés. :) Kicsivel lentebb megtalálhatóak róla a kedvenc képeim, de ha még többet is akartok látni, akkor kattintsatok erre a linkre, ami elvezet a művész oldalára: LeonChiroCosplayArt!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése