.: Rossz kislány voltam

Tegnap este éppen a Facebookon szörfözgettem, amikor egy poszton megakadt a szemem. A Deszy könyvajánlója oldalon - szeretem nála a könyves híreket olvasgatni, és ha egy új könyvnél nem tudom eldönteni, hogy nekem való-e, akkor általában az ő kritikáit szoktam olvasgatni, mert nagyjából hasonló az ízlésünk a Vörös pöttyösök terén - belefutottam egy bejegyzésbe, ami szerint a Könyvmolyképző Kiadónál AKCIÓ van. Méghozzá nem is akármekkora: 24-50%-os kedvezménnyel lehet hozzájutni egyes könyvekhez.
Mivel manapság érdekelnek az olyan lehetőségek, ahol pénzt lehet spórolni, azonnal kattintottam a linkre, és végiglapoztam a huszonakárhány oldalt, hátha találok valami olyan gyönyörűséget, aki óta már régóta ácsingózom. Találtam is néhány jónak tűnő könyvet, de végül három egyednél jutottam arra a döntésre, hogy nekem ők bizony kellenek. Ők pedig az alábbi regények: Anna és a francia csók, Lola és a szomszéd srác és az A sorok között.
Betettem őket a kosaramba, majd vártam. És elgondolkodtam.
Azon morfondíroztam, hogy tudnék-e ennyi pénzt most kiadni, főleg úgy, hogy pont tegnap voltunk bevásárolni. Rengeteg olyan regény csücsül a polcomon, akiket még nem olvastam, de ugye ismerjük azt a könyvmoly betegséget, hogy hiába vannak olvasatlan könyveink, folyton újabbak kellenek. Drágámat is megkérdeztem a témáról, és ő azt mondta, hogy ha felszabadítok a polcomon valamennyi helyet, akkor megvehetem őket. Ez pedig pont elég volt nekem ahhoz, hogy elővegyem a bankkártyámat, bepötyögjem a rajta lévő számokat a megfelelő helyre, aztán véglegesítettem a vásárlást.
Így most azért izgulok, hogy a szokásos GLS-es srác vajon mikor hozza ki az új szerzeményeimet, és hogy vajon jól döntöttem-e, élvezni fogom-e az új könyveket. Pozitívan állok hozzájuk, és amint megérkeznek, hozok majd róluk képet. Mert könyvet fotózni jó. :)

3 megjegyzés: