.: Ismét az eBay megszállottja lettem


A tavalyi év végén és az idei elején a megszállottja lettem az eBay nevezetű külföldi adás-vételes oldalnak. Rengeteg jó dolog található itt igen olcsón - ékszerek, rajongói tárgyak, sminkes kellékek stb. - csak vigyázni kell velük, mert könnyen olyan termékbe futhatunk bele, ami nem is úgy néz ki, mint a képen. Elég sok dolgot rendeltem már innen, és mindig izgatott voltam, hogy mikor érkezik már meg a pici kis boríték, ami a szerzeményeimet rejtette. Néhányszor csalódtam a termékekben, a legtöbb esetben viszont teljességgel meg voltam elégedve velük.

Most ismét megszállt az eBay szelleme, és fizettem pár cuccért - pontosan öt termékért. Kivételesen nem csak magamnak rendeltem, hanem a Szerelmem névnapjára is, ami majd júliusban jön el. Reménykedem benne, hogy a következő hónap végéig meg fognak érkezni... :P És amint ez megtörténik, bemutatom nektek az összes eddig megkapott terméket képpel, leírással és a véleményemmel együtt. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése