.: Könyvfotózás #1

Életemben először most csináltam olyan konktrét könyvfotózást, ahol próbáltam tematikusan dolgozni, tehát olyan dolgokat keresni hozzá, ami passzol az aktuális regényhez. Legelsőként egy régebbi kedvenc klasszikusra esett a választásom, a Harry Potter és a bölcsek kövére. Mivel a regényben több ponton is szerepel a varázslósakk, ezért előhalásztam a három darab figurámat - évekkel ezelőtt volt egy olyan újság, amihez ilyeneket adtak; már bánom, hogy akkoriban nem vettem meg az összeset - és elkértem édesanyámtól a sakktábláját, majd a pontos beállítás után lőttem néhány fotót. Itt alább a kettő legjobban sikerült látható:


Nagyon élveztem a könyvek fotózását. Velük legalább nincs olyan probléma, hogy elmozdulnak a felvétel közben, így a Drágámon kívül ők a kedvenc modelleim. :) Van még néhány beállítás a fejemben, amiket szeretnék majd megvalósítani, viszont ez elég lassan megy, mert egy-kettőhöz még nincsenek meg a kellő eszközök. De amint újabb regényt sikerül fotóznom, kiteszem majd ide a képeket. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése