.: Megérkeztek a drágaságok! *.*

Legnagyobb meglepetésemre tegnap kaptam egy e-mailt a Könyvmolyképző Kiadótól, hogy átadták a GLS-nek a csomagomat kiszállításra. Hiába ígérték azt, hogy csak 13-án adják fel a könyveimet, már most a kezemben tarthatom őket! *.* Ezt nevezem ám gyorsaságnak! Teljesen meg vagyok lepve. :)
A szállítóktól ismételten nem kaptam értesítést, hogy mikor érkezik a küldeményem - ahogyan a múltkor sem -, de mivel egész nap itthon vagyok, így nem kellett attól tartanom, hogy esetleg nem tudom átvenni. Amint megérkezett az autó, már rohantam is kifelé. És hogy mi tárult a szemem elé? A szokásos csomagkihordó srác a kapunk előtt guggolt a dobozzal a kezében, és simogatta a kutyáinkat. Az egyik drágaság, aki a Sel névre hallgat, általában nem kedveli a férfiakat - a faterom se tudja nagyon simogatni, pedig már egy éve nálunk van (a kutyus) -, de ezért a srácért felállt a kerítésre, hogy kapjon egy kis simit. Megáll tőle az eszem!
Átvettem a csomagomat, majd siettem vissza a házba, ahol egyéb teendők miatt csak később tudtam kinyitni. Amikor ez megtörtént, akkor szomorúan konstatáltam, hogy a dobozban lévő ajándék könyvjelzőm középen összegyűrődött - mondjuk a karácsonyi rendelésem mellé járó szaloncukrot valaki időközben megette, azt jobban sérelmeztem :P -, de a kilincsakasztó teljesen épségben van, és az a felirat szerepel rajta, hogy "Csak akkor lépj be, ha Te is olvasni jössz!" Igazán aranyos kis meglepetés a könyvek mellé. :)
Most pedig jöjjenek azok a drágaságok, akik miatt a mai bejegyzés megszületett. Íme, a négy új lakója a - már eddig is dugig lévő - könyvespolcomnak:


Ezenkívül még a Decathlonba is elugrottunk ma, ahol átvettem az előzőleg megrendelt szügyelőmet. Elméletileg vasárnap délután megyünk majd le ismét a lovamhoz, és akkor megnézzük, hogyan illik rá, és megpróbálok majd róla képeket is készíteni. Drukkoljatok, hogy ne essen akkor az eső! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése