.: Újabb könyvrendelés

Ah, ismét bűnöztem. Nem tudtam úgy elmenni a Könyvmolyképző Kiadó gyereknapi akciója mellett, hogy ne rendeljek még néhány könyvet a - számomra - hatalmas magánkönyvtáramba. :) Szerintem eddig ez a legjobb akciójuk, amivel előálltak, mivel a mai világban eléggé a pénz ural mindent, így én is megfontolom, hogy mire költöm a zsebpénzemet, az ösztöndíjamat vagy a tavaly nyári munkával megkeresett pici vagyonomat. És sokkal szívesebben vásárolok meg egy könyvet közel 700 Ft-os árengedménnyel - most is összesen 3006 Ft-ot spóroltam meg, ami már egy teljes regény ára -, mint mondjuk egy boltban teljes áron. Ez az egyik ok, amiért imádom a könyves webáruházakat. De erről egyszer majd még bővebben is kifejtem a véleményemet.
Szóval, hogy ne húzzam tovább ezt a bejegyzést, jöjjenek az igazi főszereplői ennek a posztnak. A könyvek, akikre ezúttal a választásom esett:

Ryan Loveless - Ethan és Carter
Jessica Sorensen - Callie, Kayden és a véletlen
Rachel Hawkins - Hex Hall
Colleen Hover - Reménytelen

Már alig várom, hogy igazi valójukban is a kezemben tarthassam őket! Mondjuk kicsit kitolták most a feladási határidőt - 13-ára tűzték ki -, de nyilván ez azért van, mert rengetegen rendelnek most tőlük. De sebaj, inkább ígérjenek későbbi időpontot, mint hogy rájuk kelljen írnom, hogy hol is van a rendelésem - tavaly karácsonykor ugyanis ez történt. Így legalább lesz időm addig megbirkózni az Anna és a francia csókkal - kicsit nehézkesen megy az olvasása, mert nem fogott meg annyira a történet, és a főszereplő leányzó is kissé idegesít. De még történhet addig bármi, és remélhetőleg a jövőhét elején jövök majd a legújabb szerzeményeim fotójával. *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése