.: Izgatottság

Hihetetlenül izgatott vagyok! Még június 30-án jelentkeztem egy honlap gyakornoki programjába, és ma megtörtént a csoda: felhívott az oldal egészéért felelős személy. Természetesen, amint felvettem a telefont, egyből elöntött az adrenalin, és minden porcikámban reszkettem - nagyon nem szeretem a kommunikáció eme fajtáját használni -, de sikerült értelmes mondatokban beszélnem. Szinte a legelső megszólalása az volt a főszerkesztőnek, hogy tegeződjünk, így egy kissé megnyugodtam, de azért még mindig úgy dobogott a szívem, hogy azt hittem, kiugrik a helyéből. Aztán megkérdezte, hogy aktuális-e még a jelentkezésem. Hogy a viharba ne lenne az! Aztán még azt mondta, hogy örül annak, hogy jelentkeztem hozzájuk, és szívesen megmutatná egy próbanap keretében, hogy mit kellene náluk csinálnom. Így megbeszéltük, hogy jövőhét szerdán reggel kilenc órakor meglátogatom a szerkesztőséget! Drukkoljatok nekem, hogy minden jól sikerüljön majd aznap, és el tudjak náluk helyezkedni, mint gyakornok! *.*

2 megjegyzés: