.: Vajon mi lapul a lajháros dobozban? #2

Amikor anyukámnak megmutattuk Drágámmal a Book a Sloth Club novemberi könyves feliratkozós dobozát, annyira megtetszett neki, hogy kijelentette, rendeljük meg nyugodtan a következőt is, ami a Téli romantika nevet viselte. Barátnőmmel egyikünk sincs túlzottan oda a romantikus történetekért, anyu viszont imádja őket, így eldőlt, hogy ő fizeti a decemberi csomagot, és így az övé lesz a teljes tartalma. Hiszen néha neki is meg kell ajándékoznia saját magát. ;)

Viszont hiába nem mi vettük ezúttal a saját pénzünkből a dobozt, ugyanúgy elmondom róla a véleményemet, mintha ez történt volna. Anyutól még engedélyt is kértem rá, hogy posztolhassak róla a blogra. :D Mivel az előző alkalommal is bevált a megosztott oldalas módszer - azaz itt csak a doboz külsejéről láthattok egy képet, a teljes tartalomról nem -, így ezúttal is a továbbra kattintva olvashatjátok el, hogy mit gondolok a decemberi Book a Sloth Club dobozról.


A doboz külsejével kezdeném a mondandómat. Továbbra is hihetetlenül cukinak tartom a kis lajháros grafikát a doboz elején, igazán jól választották meg a kabalaállatukat. És most, hogy feldobták egy Mikulás-sapkával, egy karácsonyfával és egy ünnepi jókívánsággal, még jópofábbnak tartom. :)

Ahogy felnyitottuk a doboz fedelét, ezúttal zöld csomagolóanyag fogadott, ami arra hivatott, hogy megvédje a benne lévő holmikat. Számomra kellemes volt a látványa - lehet, hogy azért, mert elvileg a zöld nyugtatja a szemet -, és a színéből egyből a karácsonyfára asszociáltam, szóval nálam elérték a kívánt hatást.

Jöjjenek is a termékek! Az egyetlen dolog, amivel nem tudott mit kezdeni anyukám, az a karácsonyi stílusú zokni. A mérete nem volt megfelelő a számára, tehát ebből következően nekem sem jó (mindkettőnknek 39-41-es lábravalók szoktak kelleni), így ünnepi ajándékként átvándorolt Drágám szekrényébe, mert neki 38-as lába van.
Tudom, hogy a ruhaneműk méretét nehéz eltalálni, hiszen még a csak egy méretben kapható hacukák sem jók a nevük ellenére mindenkire. Talán az oldalra való regisztráció után lehetne egy olyan rész a vásárlói profilunkon, ahol be lehet állítani, hogy kinek mekkora méretű zoknit, pólót, melltartót - oké, az utolsót már csak azért írtam, mert három dolgot szerettem volna megemlíteni, és hirtelen ez jutott az eszembe :D - kellene tenni a dobozába. Elismerem, hogy ez még több munkával járna, és a doboz alkotói csapata már eleve kitesz mindig magáért, de talán így mindenki örülne a kapott ajándékának. :)

Az kiváltképp tetszett, hogy a Book a Sloth Club odafigyelt arra, mit óhajt a nép, így egy saját készítésű illatos gyertyát is raktak a csomagba. A külföldi könyves feliratkozós dobozoknál ez eléggé megszokott, így jó ötletnek tartom, hogy hazánkban is elkezdték. Hiába nem vagyok gyertyamániás - inkább csak szagolgatni szeretem őket, mint nézni, ahogy elégnek -, nekem is tetszett. A mi dobozunkban egy fehér, vanília illatú gyertya volt. És plusz pont, hogy kifejezetten a dobozban szereplő egyik regényhez készítették.

Aztán volt egy picike, A kis herceg című könyv által inspirált felvarró is a csomagban. Szerintem nagyon aranyos, és ha szeretném a történetet - ismerni sem ismerem, mert még nem olvastam a regényt -, biztosan felhelyezném valamelyik pólómra. Ez a kis apróság szintén illett az egyik regényhez, ahogy a szépséges kép is. Igazán aranyos, ahogy a kis herceg a rókájával egy könyvtárban olvasgat. Egy könyves dobozhoz tökéletes választás volt.

Nagyon jó ötlet volt a tejbe rakható kis édesség is. Nekünk mogyorós jutott, viszont a kóstoló belőle még hátravan. Remélem, lajhárék megtartják ezt a jó szokásukat, hogy mindig ellátnak minket valamivel, amit el lehet fogyasztani. :P

Az egyetlen dolog, aminek nem vettem volna hasznát, az a fából készült könyvjelző. Meglepetésként ért és nagyon örültem neki, hogy az olvashop.hu egyik terméke is bekerült a dobozba - a legközelebbi alkalmak során talán így egy könyvkabátban, vagy valami egyéb, általuk forgalmazott termékben is reménykedhetünk *.* -, viszont túlzottan nagy ahhoz, hogy könyvbe tegyem. Még az informatikus könyvtáros szakon is azt tanítják, hogy már egy zsebkendő sem jó könyvjelzőnek, hiszen az is túl nagy hézagot okoz a lapok között, tehát maradjunk inkább a sima, papírvastagságú jelzéseknél. Én is eme elv szerint használok valamit annak a jelölésére, hogy hol tartok. De azért aranyos ez a fából készült kis kép. :) Ha kézzel készült, akkor biztosan nem volt egyszerű az elkészítése, és az asztalomra vagy a könyvespolcomra szívesen kihelyezném dísz gyanánt.
A másik könyvjelző viszont tökéletes, igazán romantikus jelenetet ábrázol. Egy rózsaszín lelkületű egyénnek biztosan mosolyra húzódik a szája, ha meglátja olvasás előtt, és boldogan rója majd a sorokat.


A decemberi csomagban a karácsony érkezése miatt ezúttal két könyv volt. Ahogy néztem, az, hogy az év utolsó dobozában több regény is lapul, külföldön is egy bevett szokás. (Olyannal is találkoztam tavaly, ahol egy egész trilógiát tettek bele! :O Az első kötet keménykötésű, a másik kettő pedig puha borítású volt.) De visszatérve a hazai csomagra! Egy aranyos, zöld színű vászontáskába volt elbújtatva a két olvasmány. Szerintem aranyos az elején lévő lajhár a könyvekkel, de a jövőben szívesen látnék nagyobb, könyves témájú táskákat is a dobozban. :)

És akkor most következzenek azok, akikről leginkább szólnak ezek a csomagok! Az egyik Catherine Rider műve, a Csók New Yorkban, ami a Menő Könyvek gondozásában jelent meg. Visszagondolva a témára már rájöttem, hogy ez tényleg tökéletesen passzol hozzá, de először nem jutott az eszembe. (Mondjuk valószínűleg nem véletlenül, mert az ebben a műfajban megjelenő műveknek nem igazán szoktam nagy figyelmet szentelni.)
A másik regény egy hazai szerzőtől, Róbert Katalintól származik, és a Szelídíts meg! címet viseli, amit a Könyvmolyképző Kiadó adott ki. Bevallom, ezen lepődtem meg a legjobban, hiszen a könyves dobozok körül kialakult mizéria után nem hittem volna, hogy össze tud beszélni a Book a Sloth Club a kiadóval, de mint látható, ők mindent megoldanak. Ha van olyan könyv, ami illik a témájukhoz, akkor arra ők lecsapnak. :)
Magamtól egyik könyvet sem vettem volna meg, de így, hogy anyukámnak már megvannak, a Szelídítsd meg!-et lehet, hogy egyszer majd elolvasom. :) De egyelőre szeretném, ha a saját könyvespolcomon lévő olvasatlan állomány száma fogyatkozna meg.

Az utolsó termék pedig, amiről nem beszéltem, az egy Róbert Katalin által írt levél, aminek a másik oldalán az írónő arcképe és egy róla szóló idézet található. Szerintem ez is jó ötlet volt, szeretem, amikor kifejezetten azoknak szól az üzenet, akik megkapták az adott dobozt.

Ez lett volna a véleményem a decemberi Book a Sloth Club dobozról. Ezúttal biztosan kijelenthetem, hogy a januáriról is olvashatjátok majd a véleményemet - ami a Fantasy hősnők nevet viseli -, mert anyukám ezúttal előrendelt nekünk egy csomagot. Hiába nem szeretem túlzottan a női főszereplőket a könyvekben, olyan sokáig győzködött minket az anyám, hogy Drágámmal végül mégis megköszöntük a felajánlott lehetőséget, és éltünk is vele. :) Ezúttal a dobozban szereplő könyvre semmi tippem nincs, csupán két termék kilétét sejtem. Kíváncsi vagyok, beválnak-e. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése