.: Az EXO legszexibb koreográfiája

Ismét egy olyan videóval érkeztem így a késő esti órákban, amit már elég régóta szerettem volna nektek megmutatni, de még csak most jutottam el odáig, hogy ezt tényleg meg is tegyem.

Azt eddig is tudtam, hogy az EXO nevezetű dél-koreai fiúbanda tagjai képesek igazán kitenni magukért és úgy táncolni, hogy szabályosan kényezteti a látványuk a szemed. De a tavaly megjelent albumukon, a The War-on van egy szám, ami a The Eve címet viseli, és az alábbi videóban láthatjátok a hozzá készített koreográfiát, amire nem tudok jobb jelzőt találni, mint azt, hogy szexi.

Nézzétek meg ti is, olvadozzatok közben, aztán írjátok le róla a gondolataitokat! :)


Hallottam róla, hogy hasonló lesz, mint a régebben kiadott Artificial Love - a címre kattintva eljuthattok a felvételhez, bár erősen ajánlom, hogy a kiskorúak ne kattintsanak rá a tartalma miatt -, de ERRE sosem számítottam volna. Gyönyörűek a videóban mindannyian, eleve jól hangzik az egész szám, és a páros jelenettől egyszerűen el tudnék olvadni. Csak reménykedem benne, hogy a jövőben újra lesz még hasonló előadásuk, amit egyszerűen képtelen leszek megunni nézni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése